EL CAMBIO CLIMÁTICO (MAGOS DEL HUMOR 211)
Data d'edició:14/10/2021
DeIbáñez, Francisco. Editat perBRUGUERA.
Referència BG24693
Número 211 de la col·lecció «Mags de l'humor».
Mortadel·lo i Filemó en contra del canvi climàtic!
B>A la nova aventura de Mortadel·lo i Filemó, el Súper encarregarà als agents de la TIA una missió en què hauran de lluitar contra els efectes del canvi climàtic, que està causant problemes a tot el planeta .
Els agents afrontaran la situació d'acord amb les seves capacitats, que com tots sabem no són gaires, però no faltarà el bon humor de les aventures de Mortadel·lo i Filemó, tot i tractar-se d'un assumpte tan delicat.
Sobre la col·lecció:
La col·lecció «Mags de l'Humor» va néixer a l'editorial Bruguera l'any 1984 >recuperant títols que ja havien estat publicats a la seva antecessora «Asos de l'Humor» (1969). A causa del tancament de Bruguera el 1986, en aquesta etapa només van arribar a veure la llum els primers 12 volums de la sèrie, però el 1987 Ediciones B va reprendre la publicació de la col·lecció des del seu primer número fins a l'actualitat.
«Mags de l'Humor», amb el seu format col·leccionista en tapa dura de 210 x 290 mm, és la col·lecció en què apareixen per primera vegada les aventures inèdites de Mortadel·lo i Filemó > i de Superlópez, encara que també es pot trobar material de grans personatges de Bruguera com Zipi i Zape d'Escobar, 13, Rue del Percebe, Pepe Gotera i Otilio, El botons Sacarino, La família Trapisonda i Rompetechos d'Ibañez, Els contes d'oncle Vázquez o La família Cebolleta de Manuel Vázquez, entre d'altres.