Informació Extra
Profundament revisada i ampliada, aquesta segona edició de Pensar amb tipos ens proporciona dotzenes de noves fonts, exemples, exercicis, idees i consells, a més d'una revisió i actualització exhaustiva de cada detall. Amb trenta-dues pàgines noves respecte a l'edició anterior, el nou contingut aporta, entre altres coses, una àmplia gamma de famílies tipogràfiques i un espai per als treballs de les dissenyadores, així com altres col·lectius històricament silenciats. Convertit en un referent indiscutible , l'obra s'adreça als lectors i escriptors, dissenyadors i editors, professors i estudiants el treball dels quals estigui relacionat amb la impredictible vida de la paraula escrita, així com a tots aquells interessats en les qüestions culturals i teòriques que alimenten el disseny tipogràfic. obra es divideix en tres seccions: lletra, text i maqueta. Partint de la unitat bàsica que és la lletra, aborda després les particularitats de lorganització de les paraules en cossos de text coherents i sistemes flexibles. Els projectes de mostra i els exercicis pràctics que s'hi inclouen, expliquen no només com s'estructura la tipografia, sinó per què es fa així, amb la intenció de revelar les bases funcionals i culturals que resideixen després de les convencions del disseny. un recurs inestimable per a tots aquells que alguna vegada han hagut de travessar el territori abismal de la pàgina en blanc i s'han vist assetjats per les preguntes quin tipus utilitzar?, a quina mida?, com compondre, alinear i espaiar totes aquestes lletres, paraules i paràgrafs? Una guia que ens ensenya a moure'ns amb imaginació dins del conjunt de normes tipogràfiques i ens orienta sobre quan és convenient trencar-les.