ORACIÓN A PROSERPINA
Data d'edició:13/04/2023
DeSánchez Piñol, Albert. Editat perALFAGUARA.
Referència AL75189
SÁNCHEZ PIÑOL S'ENFRONTA AL FINAL DEL MÓN
La nova novel·la de l'autor que «avança a passos de gegant cap al pedestal dels escriptors catalans més llegits de tots els temps» (El Periódico).
«Si un home, o un poble, no són capaços de canviar la seva ànima, sucumbiran inevitablement al seu destí».
Fins a Roma han arribat veus de l'existència d'una terrible fera que, de ben segur, farà ric qui aconsegueixi capturar-la per exhibir-la al circ. El cèlebre orador Ciceró decideix enviar el seu fill a aquestes terres, un viatge que pot espavilar el noi i que potser li permeti recuperar l'amor del seu pare.
Enmig del desert, però, el jove haurà de enfrontar-se a un perill que ningú no hauria imaginat i que amenaça el futur de Roma, i de la humanitat sencera. A Oració a Proserpina, Sánchez Piñol s'enfronta a la fi del món, fa un tomb a la història de la nostra civilització i amb una narració trepidant, plena de girs sorprenents, deixa el lector sense alè fins a l'última pàgina.
«Avança a passos de gegant cap al pedestal dels escriptors catalans més llegits de tots els temps».
El Periódico
La crítica ha dit...
Sobre El monstre de Santa Elena
«Arrossega al lector fins a l'última pàgina».
Lídia Penelo, Públic
«Una novel·la [que] se'n va fins a la fi del món per posar a prova l'amor i els ideals , transformant allò històric en fantàstic».
Cristina Martín Valbuena, The New Barcelona Post
Sobre La pell freda
«Em persegueix després d'haver-lo llegit. Un llibre esplèndid».
Enrique Vila-Matas
«Una obra absolutament imprescindible d'un escriptor que es revela al segle XXI».
Carme Riera
«Es ha dit que una nova generació de narradors està aterrant a les lletres catalanes, renovant-les amb força imparable [...]. Ara com ara l'imparable de veritat és Sánchez Piñol».
Sergio Vila-Sanjuán, La Vanguardia
«Una magnífica novel·la [...] que defensa la literatura amb majúscules: la que encara és capaç d'atrapar el lector des de la primera línia».
Care Santos, El Cultural