Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència mentre navega. Les galetes que es classifiquen segons calgui s'emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les característiques bàsiques del lloc web. També utilitzem galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitza aquest lloc web. Aquestes galetes s'emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l'opció d'optar per no rebre aquestes galetes. Però l'exclusió voluntària d'algunes d'aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.

Imprescindibles

Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i característiques de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.

No imprescindibles

Aquestes galetes poden no ser particularment necessàries perquè el lloc web funcioni i s'utilitzen específicament per recopilar dades estadístiques sobre l'ús del lloc web i per recopilar dades de l'usuari mitjançant anàlisis, anuncis i altres continguts integrats. Activant-les ens autoritza al seu ús mentre navega per la nostra pàgina web.

Google

Google ADS

Google Analytics

Google Tagmanager

Google grecaptcha

Logotipo Llibrería Lilliput
  • Inicia sessió
  • Registrar-se
Icona de la bandera de Català Idioma
  • Icona de la bandera de Català Català
  • Icona de la bandera de Español Español
Vaciar
0,00€ Total
Confirma
Buidar
La meva compra (0) (0)

Categories

MENÚ

  • Sant Jordi
  • L'aparador del mes
  • Llibres
    • Primers llibres 0-3
      • Llibres de roba i bany
      • Llibres amb mecanismes, solapes i textures
      • Libres de sons i llums
      • Primers coneixements, diccionaris visuals
      • Primeres històries
    • Àlbum il·lustrat
      • Imatgiaris
      • Àlbum il·lustrat infantil
      • Àlbum il·lustrat adult
    • Narrativa infantil 6-12 anys
      • Primeres lectures
      • Recull de contes
      • Col·leccions
      • Novel·la infantil
    • Narrativa juvenil +12
      • Novel·la juvenil
      • Romàntica i fantasia
    • Llibres de coneixement i de no ficció
      • Art
      • Ciència i espai
      • Cos humà i sexualitat
      • Història i mitologia
      • Natura i medi ambient
      • Atles i Geografia
      • Ecologia
      • Filosofia, política i biografies
      • Folklore, festes i tradicions
      • Curiositats, esports i temps lliure
    • Llibre-Joc
      • Pop-up
      • Enigmas y laberintos
      • Endevinalles, acudits i refranys
      • Buscar i trobar
      • Experiments, pasatemps i manualitats
      • Llibres per pinar, dibuixar i d'enganxines
    • Poesia Infantil
    • Còmic
      • Còmic infantil
      • Còmic juvenil
      • Manga
    • Adult
      • Ficció
      • Assaig
      • Educació i criança
      • Novel·la gràfica
      • Poesia
    • Idiomes estrangers
    • Quaderns i llibres escolars.
  • Jocs
    • Primers jocs 0-3
    • Puzzles i memoris
    • Jocs de cartes
    • Jocs de taula
    • Jocs de lògica i habilitat
    • Construcció
    • Manualitats
    • Nines i ninos
    • Jocs i joguines tradicionals
    • Magnètics
    • Tresors i meravelles
  • Papereria
    • Llibretes
    • Agendes
    • Bolígrafs, llapis i retuladors
    • Pintures
    • Punts de llibre
    • Bosses i motxilles
    • Fundes de llibre
  • Zona outlet
  • Els llibres de la Tribook
    • Servicios
      • Asesoramiento a escuelas y bibliotecas
      • Tu primera biblioteca
      • Clubs de lectura
  • Activitats
  • Qui som
  • Els llibres de la Tribook
    • Servicios
      • Asesoramiento a escuelas y bibliotecas
      • Tu primera biblioteca
      • Clubs de lectura
  • Activitats
  • Qui som
Inici >

NO ME ACUERDO DE NADA

 Imatge del producte9788419089052

Fes clic a la imatge per ampliar-la

(0)
Imatge del producte 9788419089052 Imatge del producte 9788419089052 Imatge del producte 9788419089052

NO ME ACUERDO DE NADA

Producte esgotat

18,95 €

Contactar Contactar

9788419089052

Data d'edició:06/06/2022

Autor Ephron, Nora
Editorial Libros del Asteroide S.L.U.

DeEphron, Nora. Editat perLibros del Asteroide S.L.U..

Número a la col·lecció: 278
Enquadernació: Rústica
Pàgines: 176
Mida: 12.5cm X 20cm
Referència 9740010192
Edició 1
Nivell de lectura 1

Informació Extra

Una divertida i sàvia reflexió vital d'una de les autores més estimades i influents dels Estats Units.

Nora Ephron és un gènere literari en si mateixa. Famosa per la mordaç enginy, per les encertades i còmiques anàlisis de l'experiència femenina i per la capacitat per detectar els absurds de la vida moderna, és una de les escriptores i guionistes novaiorqueses més singulars i influents de les últimes dècades.

En aquest llibre, l'últim que va publicar, Ephron fa un divertit repàs del seu passat, dels seus fracassos i alegries més grans, i es lamenta amb humor de les vicissituds quotidianes. Ens parla –entre altres coses– del que recordem, oblidem o inventem en arribar a certa edat; de la història d'amor amb el periodisme; de com sobreviure a un divorci; de la seva preocupant relació amb la safata dentrada del seu correu electrònic; d'intimitats, petites manies, receptes preferides, festes desastroses; i de moltes qüestions que totes les dones es pregunten en arribar a una certa edat però que rarament s'atreveixen a confessar.

L'autora sintetitza el millor de la seva literatura –sinceritat, humor i una senzillesa enlluernadora– a No me'n recordo de res, sens dubte una de les seves millors obres.

«Un llibre de Nora Ephron sempre és una alegria. Encara que no ens surti amb res de nou. No sorprendrem ningú amb com n'és de bona Nora Ephron. Tan bona com és també en aquestes peces curtes. O sobretot en aquestes peces curtes.» Rosa Belmonte (ABC)

«En aquesta sèrie de peces reflexives i hilarants, Nora Ephron realitza una pirueta darrere l'altra per demostrar-nos que el que és increïblement difícil és fer que narrar sembli senzill.» Lucía Lijtmaer

«Vaig devorar la seva prosa (…) i em vaig convertir en fan juntament amb la meva mare, la meva tia, la meva àvia i qualsevol dona intel·ligent que puguis trobar.» Lena Dunham

«Brillant, divertida i honesta. Amb una veu única, els seus textos desgranen les alegries i desfets dels nostres temps convertint-los en hilarants i commovedores reflexions.» Laura Ferrero

«Una reflexió força còmica i desinhibida sobre la peripècia d'una dona alliberada i professional a la república independent de Nova York.» David Trueba

«Nora Ephron és la classe de persona que t'agradaria que et toqués al costat en un sopar.» Javier Aznar

«Tan atrevida i vulnerable alhora. No sé com ho feia.» Phoebe Waller-Bridge

«Podia escriure del que fos: els pits, les fantasies sexuals, els ex caps, una convenció demòcrata o Linda Lovelace; sempre ho feia amb una barreja de certesa, intel·ligència, humor i una mica de maldat, a l'estil Dorothy Parker, que la fan irresistible. (…) Ephron va fer un art de l'escriure amb gràcia i lleugeresa sobre els temes més durs i profunds. La seva veu continua ressonant, encara que ja no hi sigui.» Letícia Blanc (El Mundo)

«Irònica, ràpida de llengua i d'escriptura, l'esperit irreverent d'Ephron sobreviu a la seva mort gràcies a alguns dels moments més espurnejants del cinema i de la literatura nord-americana.» Gregorio Belinchón (El País)

«Divertida, ràpida, enginyosa, intel·ligent i molt observadora.» Aloma Rodríguez (Lletres Lliures)

«Es va forjar una fama d'escriptora aguda i sarcàstica, “una Tom Wolfe amb faldilles”, i aviat es va poder permetre parlar de allò que realment li interessava com la mida dels seus pits, o més aviat com l'escassa grandària dels seus pits havia marcat el seu destí.» Eva Güimil (Icon, El País)

«Entre Woody Allen i Tom Wolfe.» Francesc Llindar

«Si vols regar amb humor les pèrdues de memòria i els fracassos, no saber res més de les Kardashian, conèixer una història d'amor tan fascinant com grotesca, emportar-te'n una recepta de púding o conèixer les sis fases del correu electrònic, llegeix Nora Ephron. (…) La recordaràs.» Ana Abelenda (La Veu de Galícia)

«Viure és anar allunyant-te de la vida a poc a poc, i l'escriptura amb prou feines és una petita rebel·lió contra l'oblit: a la història li sobren testimonis, però a tu et manquen. Ephron ho descriu amb dolorosa lucidesa.» Bruno Pardo (ABC)

«No me'n recordo de res" ajuda a conèixer la dimensió literària i periodística d'Ephron. Fa molta enveja constatar fins a què punt domina el gènere de la columna aparentment intranscendent però carregada de saviesa de proximitat, d'un sarcasme reconfortant i d'una capacitat d'observació mil vegades imitada.» Sergi Pàmies (La Vanguardia)

«L'arribada d'un nou títol de Nora Ephron a les llibreries espanyoles pot no semblar-vos el gran esdeveniment literari que em sembla a mi, però creieu-me que ho és.» Laura Barrachina (RNE)

«Una de les cronistes més enginyoses del periodisme de tots els temps, dotada amb una gran capacitat per detectar i analitzar els aspectes més absurds de la vida. , m'ha tornat la confiança perduda gràcies a aquest llibre de llampades personals, sense autocompassió, amb l'autèntic humor que comença per riure's d'un mateix (…) No us ho perdeu perquè dins d'ell hi ha troballes superbes.»< b> Miguel Munárriz (El Periódico)

«Nora Ephron, l'escriptora i cineasta que es va assabentar de tot i ho va explicar millor que ningú.» Carmen López (El Periódico d'Espanya)

«Cada paraula de Nora Ephron val el seu pes or, polida a mà i lentament; escollida com a agulla al paller. ;) Nora Ephron repassa la seva vida, i tots els seus assumptes, a No me'n recordo de res. En aquest oblit ho recorda tot, amb l'elegància d'una narració tan essencial que riu de tot, de tots i, sobretot, d'ella mateixa.»Laura Revuelta (ABC Cultural)

«He descobert una escriptora dolça però divertida, àcida però compassiva, sarcàstica i tendra. riu de si mateixa i de la inevitable amargor que arriba amb la vellesa, la pèrdua de les coses que sempre ens havien acompanyat i que donàvem per assegudes.» Lourdes Garzón (Dona Avui)

«Ephron és sempre una humorista. Una que primer explica les seves vulnerabilitats i després se'n riu.» Ramón González Férriz (El Confidencial)

«Un llibre nou de Nora Ephron en espanyol és notícia. Nora Ephron sembla imitable, que és molt fàcil el que fa, però en realitat requereix un talent fora del comú.» Sergio del Molino (La Cultureta & Onx Zero)

«En aquestes històries, Ephron, com els personatges en els seus guions, no para de parlar i el resultat no és estrictament literari: el que hi ha darrere aquesta barreja magnètica de confidència i superficialitat és vida.» Carmen de Pascual (La Lectura – El Mundo)

Productes relacionats

 Imatge del producte9788419654441
(0)
Buen Pop, Mal Pop
Cocker, Jarvis

29,90€

Contactar

 Imatge del producte9788418288371
(0)
LA MALEDICCIÓ DE LA CAMA TRENCADA
Butchart, Pamela

12,95€

Comprar

 Imatge del producte9788419657831
(0)
EL MÓN INTERIOR
SERÉS GUILLEN, FRANCESC

21,90€

Contactar

 Imatge del producte9788412659672
(0)
TINC UN COLL QUE FA PENA
Ephron, Nora

18,95€

Contactar

Valoracions d'usuaris

Aquest producte encara no s'ha valorat.

Només els usuaris registrats poden valorar. Registri's.
* Has d'estar registrat per comentar aquest article.
Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU
Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Contacta por WhatsApp
  • C/ San Ramón, 126 - Cerdanyola del Vallès (08290) - BARCELONA
  • 935150180
  • 625559582
  • info@llibrerialilliput.cat
Logotipo pie de página

DESTACATS

  • Novetats
  • Contacte
  • Qui som
  • Catàleg complet

EL MEU COMPTE

  • Registre
  • Inicia sessió

INFORMACIÓ

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • Lliuraments i devolucions
  • Desistiment
  • Desistiment de compra
  • Cookies
  • Gestionar galetes
Level AA conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.1

© 2024. Libreria Lilliput. Desenvolupat per Arminet Software&web

Facebook Instagram TikTok