LAS DOS VIDAS DE MINA ÍNDIGO
Data d'edició:10/05/2023
DeLeceaga, Alaitz. Editat perDESTINO.
Referència 1010321926
Edició 1
Mina Índigo és la mèdium més sol·licitada de Barcelona. Al seu palauet del cèntric passatge de Permanyer organitza sessions espiritistes per a riques dames de l'alta societat, però, en realitat, és una experta investigadora que utilitza els seus contactes per obtenir informació comprometedora dels seus clients.
>A la Barcelona del 1888, a les portes de la celebració de l'Exposició Universal, Mina i el nou patòleg forense, el britànic doctor Ellis, es veuran implicats en un assassinat< /b> que commocionarà la ciutat.
Hauran de resoldre el crim, movent-se entre luxoses festes al Liceu i els carrers més tortuosos del Raval, abans que el escàndol i la sang esquitxin els carrers, mentre entre ells sorgeix una passió inesperada.
De la mà d'uns personatges fascinants i amb la prosa magnètica que la caracteritza , Alaitz Leceaga ens endinsa en un lloc i moment històric apassionants, germen del que arribarà a ser el segle xx.
«Sé per experiència pròpia, Ellis, que els fantasmes ens segueixen allà on anem . Si vols, et puc ajudar amb els teus».