Informació Extra
Després de l'èxit del que hi ha, torna amb una novel·la sobre la distància, el desig i la fantasia l'autora «crida a revolucionar-ho tot» (Elle), revelació de l'any 2022 segons els llibreters independents i un dels millors debuts del mateix any segons El Cultural. «Tot el que toca, el que escriu, el que observa, es converteix en bellesa». seducció. Després d'intercanviar diversos correus, l'escriptora la convida a passar uns dies a casa, una petita masia a la costa catalana. En arribar, res no és com esperava, l'amfitriona es mostra distant i no es deixa fotografiar. Davant del rebuig, la fotògrafa prendrà aquestes instantànies a la seva ment, alimentant alhora la seva ansietat i el seu desig. Aquesta convivència estranya en una casa on tot sembla disposat per a plaer es tensarà amb l'aparició de Greta, una amiga de l'escriptora amb qui sembla compartir una intimitat de límits difusos. Després de convertir-se en una de les grans revelacions de la literatura espanyola amb El que hi ha, Sara Torres torna amb una novel·la sobre la distància i la fantasia sexual, una història sobre el poder de les imatges al desig i la potència sanadora de la dolçor .Sobre El que hi ha s'ha dit:«Un cop de puny on més dol. [...] Novel·la de poderós estil i marcat to confessional, El que hi ha és molt talent, delicadesa, certa provocació, i una autora amb un immens futur. Un esplèndid debut. [...] Un llibre personal i cridat a revolucionar-ho tot, amb un timbre de veu tan particular, tan intens com breu, que no busca agradar a ningú». es converteix en bellesa. La seva mirada està travessada per la cadència poètica fins a impregnar amb aquest ritme balsàmic, reparador, cadascun dels seus passos [...] [El que hi ha] arriba a cotes de virtuosisme melòdic». que recordo en molt de temps. [...] Sobre el cos, sobre la necessitat del tacte, sobre aquesta carn que ens dóna sexe i càncer. [...] Ens ha atrapat i remogut moltíssim. És a dir, un text narratiu forjat amb el magma de la prosa poètica. [...] Una valuosa novel·la».José S. de Montfort, The Objective