Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència mentre navega. Les galetes que es classifiquen segons calgui s'emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les característiques bàsiques del lloc web. També utilitzem galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitza aquest lloc web. Aquestes galetes s'emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l'opció d'optar per no rebre aquestes galetes. Però l'exclusió voluntària d'algunes d'aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Imprescindibles
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i característiques de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
No imprescindibles
Aquestes galetes poden no ser particularment necessàries perquè el lloc web funcioni i s'utilitzen específicament per recopilar dades estadístiques sobre l'ús del lloc web i per recopilar dades de l'usuari mitjançant anàlisis, anuncis i altres continguts integrats. Activant-les ens autoritza al seu ús mentre navega per la nostra pàgina web.
Lo destruiría todo con tal de que tú pudieras respirar una vez más. El caos está arrasando con todo. El mundo humano se tambalea. La Plaga está infectando cada vez a más gente. Los ataques de renacidos son constantes. El infierno está siendo devorado por la Nada. El cuarto rey ha desaparecido. La única forma de sobrevivir es enmendar lo que se ha torcido y encontrar a Cuatro.