CHOQUE DE REYES (CANCIÓN DE HIELO Y FUEGO 2)
Data d'edició:22/06/2023
Cancion de hielo y juego 2
Cancion de hielo y juego 2. DeR.R. Martin, George. Editat perPLAZA & JANES.
Referència L032431
Edició 1
Els cinc títols fins ara publicats de «Cançó de gel i foc», Joc de trons< B>, Xoc de reis, Tormenta d'espases< B>, Festí de corbs i Dansa de dracs< B>, arriben a les llibreries en una nova edició que conquerirà tant els fans d'aquesta saga èpica com aquells que esperen l'oportunitat perfecta per endinsar-se a les pàgines per primera vegada.< /P>
«Llarga vida a George Martin... Sacerdot literari, sabedor de sudon per al personatge complex, el llenguatge vívid i la visió salvatge dels millors narradors.»< /B>
The New York Times
«Arribarà un dia en què et sentis segura i feliç, i de sobte la teva alegria es et convertirà en cendres a la boca, i aquell dia sabràs que el deute ha quedat saldat.»
Al cel sobre els Set Regnes, que estan assolats per una guerra devastadora, apareix un sinistre estel color sang . ¿Potser es tracta d'un altre auguri terrible sobre les catàstrofes que encara han d'arribar?
L'estiu s'ha acabat, i quatre líders es disputen el Tron de Ferro. Mentrestant, a l'altra banda del mar, l'orgullosa princesa exiliada Daenerys Targaryen està disposada a arriscar-ho tot per recuperar la corona que li pertany per dret. Potser, per a ella, el cometa de sang no sigui un mal presagi, sinó l'herald de la venjança.
I mentre la batalla continua, al nord, més enllà del Mur, les forces fosques es tornen cada més poderoses.
La crítica ha dit:
«Llarga vida a George Martin... Sacerdot literari, sabedor del seu do per al personatge complex, el llenguatge vívid i la visió salvatge dels millors narradors.»
The New York Times
«La capacitat de Martin per crear històries apassionants d'intriga és indiscutible.»
< I>El Món
«Entre aquells que s'afanyen en la gran tradició èpica de la fantasia, Martin és, amb diferència, el millor.»
TIME Magazine I>
«L'esglaiador abast d'aquesta epopeia ha fet que altres escriptors de fantasia s'emportin les mans al cap.»
The Guardian
«L'escriptor de la famosa saga fa temps que ha resolt el futur i ha construït el seu tron indiscutible: el del nou rei de la literatura fantàstica.»
Vanitatis